Clientenraad 


   

De cliëntenraad komt op voor de belangen van alle cliënten bij Prisma Praktijk. Ook geeft de cliëntenraad advies aan de raad van bestuur. De cliëntenraad kijkt goed naar de gevolgen van beslissingen voor patiënten. Op basis daarvan geeft de raad advies. Met een ongevraagd advies geven we een teken, een tip of uiten we onze bezorgdheid over bepaalde ontwikkelingen. De cliëntenraad maakt geen beleid, maar praat en denkt mee over het besturen van de instelling.

Waarom een cliëntenraad?

  1. De Cliëntenraad vertegenwoordigt alle cliënten van Prisma Prakijjk
  2. De Cliëntenraad behartigt de belangen van deze cliënten.
  3. De Cliëntenraad heeft regelmatig overleg met de Raad van Bestuur
  4. De Cliëntenraad ontwikkelt initiatieven die voor de cliënten belangrijk kunnen zijn.
  5. Hierbij zijn ideeën van cliënten van het grootste belang.
 

Laat de cliëntenraad weten wat u vindt
De cliëntenraad hoort graag wat u van Prisma vindt. Of het nu een kritische reactie is, een tip hoe de zorg beter kan of een compliment.

Hebt u een klacht hebt die alleen voor u geldt? Dan kunt u contact opnemen met Prisma.  

Hebt u verbeterpunten, op- en aanmerkingen of klachten die belangrijk zijn voor alle patiënten van Prisma Praktijk? Dan kunt u ons mailen

Uw mening is voor ons heel belangrijk om de zorg beter te maken.
















 



 
 

Lid worden
De cliëntenraad bestaat momenteel uit 3 leden. Word lid van de cliëntenraad en denk met ons mee. We kunnen nog nieuwe leden gebruiken. Mail hiervoor de clientenraad.